Monday 26 February 2018

Happy birthday

Hello everyone,
Hallo allemaal,

As promised yesterday I am now making projects using the backgrounds I made with the Gelli Plate and the Copic Refills..

Zoals belooft hier het eerste project gemaakt met een van de achtergronden die ik gisteren heb laten zien..


This is the background I have used.
Dit is de achtergrond die ik voor deze kaart heb gebruikt. 







The stamp I've used is by Studio Light (STAMPSL226) and I have coloured it with Copic markers. Some of the colours I used are also in the background. 

De stempels is van Studio Light (STAMPSL226) en ik heb hem ingekleurd met Copics, sommige kleuren die ik heb gebruikt zitten ook in de achtergrond. 

Thank you for stopping by today ! 

Leuk dat je er was vandaag ! 


4 comments:

  1. Wauw prachtig Corrie !
    Groetjes
    Margo

    ReplyDelete
  2. Moooooi! Ik vind het soms lastig om er een mooie kaart van te maken. Wat als de achtergrond superdruk is. Dan vind ik het moeilijk om er een bijpassend plaatje/stempel bij te vinden. Maar deze is erg mooi Corrie.

    ReplyDelete
  3. So pretty! I love the background and the final card.

    ReplyDelete
  4. Another lovely background, and the pop of that flower against the diffused feathers is marvellous.

    ReplyDelete