Wednesday 2 August 2017

Celebrate

Hello everyone,
Hallo allemaal,

Today I have a card to share; I made this for Hobbycompleet De Duif. Vandaag heb ik dit kaartje om te laten zien; ik heb het gemaakt voor Hobbycompleet De Duif.



Here's how I made it :
I took a piece of white card stock and stamped Katzelkraft KTZ154 repeatedly with 3 or the new Distress Oxide colours. I then spritzed it with water to make it run. Next I stamped the cat (Katzelkraft Mini 075) on it. I also stamped him on white card stock and coloured him with Copic Markers. I cut him out and adhered on top of the stamped one on the card. I added a sentiment  and some washi tape and that finished the card.

Zo heb ik deze kaart gemaakt:
Op een stukje wit card stock heb ik de Katzelkraft stempel KTZ154 meermaals gestempeld met 3 van de nieuwe Tim Holtz Distress Oxide kleuren. Daarna heb ik er water over gesproeid zodat het ging lopen. Toen dit droog was heb ik de kat erop gestempeld (Katzelkraft Mini 075). Ik heb hem ook apart op wit papier gestempeld, ingekleurd met Copics en uitgeknipt. Hij is daarna over die op de kaart geplakt. Zo hoef je niet elk haartje apart uit te knippen.. 
Ik heb "celebrate" gestempeld en wat washi tape onder zijn voeten geplakt zodat hij niet zweeft en dat was het ! 

Materialen:
W1-W3-W5-W7-R20 -YG03-YG25-G28-E29-E35

2 comments:

  1. Great card! I've broken my 'no buy' August and purchased a whole load of these cute new kitties, Jo x

    ReplyDelete
  2. What a great job on this card - and I'm all over that fabulous cat stamp!!!

    ReplyDelete